CHANNEL 21



One of CBRC’s Oldest & Longest Standing Families

2012-2015

Last updated Jan 14, 2014 @ 02:11UTC

16 Responses to “KUNTS”

  1. bruce

    the kunts will never get taken out mhl have tried and failed like everyone else we are to powerful and strong can’t be ever taken

    Reply
    • Bill londsdale

      LolI recall thunder down under and crazy lady the founders of the can’t crew bill Rogers took it over when crazy and thunder left cb chat y all weak birches who put every one on the red XIinstead of having it out one on one lol weak [email protected]

      Reply
  2. mat

    your right im not to ashamed to admit my mhl tried but failed big time icant see anyone ever taking them so keep enjoying 21 kunts

    Reply
  3. evil cutthroat

    Channel 21 is the home ground of the Evil Kunts. 21 will never be taken by part time inferior crews like mhl. The Evil Kunts will always slap black and blue all dumb idiots who are stupid enough to try!!!!

    Reply
  4. MostHated

    hahahaha funny to know yall fakin accounts misspelling my name comin from 2 cowards on here that keep me on red x to avoid the verbal abuse only to crawl out from under a rock to pull some coward stuff like this
    Lets just see how brave you 2 are when i bust up in ch21 ▏▎▍▌▋▊▊▔▊▔▊▊━▊▉▁‚▉▊▋▌▍▎▏.us

    Reply
  5. MostHated

    Well bruce what happened ive yet to hear you keep me off x long enough to slap anyone around all ive heard is the sqeaking of your 2 clown shoes evilmax n k9marksman. Evil max had another outburst after getting all worked up last night n i thin

    Reply
  6. MostHated

    N i think k9 marksman had to go back to the hospital for his monthly psychiatric evaluation after getting roasted especially when he was going off on your own relatives who also gets on cb other than that bruce do you ever notice 21 is dead whenever we aint in it? Make no mistake theres some good people in the crew but by no means i cant categorize you in with the good people that choose to stay neutral and not get involved. Respect out to those individuals and they know who they are.

    Reply
  7. MostHated

    Please dont forget the time when u kunts f**** ran to zello for over a month these cb newbies wasnt here for that but i was!! Your wife left you beause of cb lmao of 20 years dumb f** lmao oh and dont forget the kunt split when bruce took have the crew to a foreign
    channel didn’t you try to kill Marine over so-called by anonymous

    Reply
  8. MostHated

    Please dont forget the time when u kunts f_cks ran to zello for over a month these cb newbies wasnt here for that but i was!! Your wife left you beause of cb lmao of 20 years dumb f_ck lmao oh and dont forget the kunt split when bruce took have the crew to a foreign
    channel didn’t you try to kill Marine over so-called spying on u lmao tried to stab your own son dude so yeah i dont expect u to leave the channel just enjoy the verbal @ss whooping we give ur weak sad crew remember its quality not quantatakiy you throw that cunt tag at who ever come in the box lmaooo and poor ol sad navy he just stuck in the middle always lonely and depressed mate. Gonna off himself if u keep it up lol

    Reply

Leave a Reply

  • (will not be published)